Daňová přiznání pro živnostníky, podnikatele/OSVČ. Roční přehledy pojistného.
Účetnictví pro s.r.o., neziskové i příspěvkové organizace.
Zpracovanou mzdu zašleme na Váš email. Komunikujeme s úřady včetně kontrol mezd.
Registrujeme nové plátce, poradíme.
Níže uvádíme vybrané novinky pro rok 2027 1. Minimální mzda vzroste na 24 900 Kč Jednou z potvrzených změn pro rok 2027 je další růst minimální mzdy. Od 1. ledna 2027 stát zvýší minimální mzdu na 24 900 Kč měsíčně, což představuje meziroční zvýšení o 2 500 Kč. Minimální hodinová mzda při čtyřicetihodinové týdenní pracovní době bude 148,30 Kč. Zaměstnavatelé by měli s růstem mzdových nákladů počítat už při plánování…
celý článek...
Podnikání jako OSVČ nabízí jednoduchý způsob, jak začít podnikat. Jakmile ale vaše podnikání roste, můžete začít uvažovat o OSVČ nebo s.r.o. Kdy se tedy vyplatí přejít z OSVČ na s.r.o.? Vaše podnikání a zisk výrazně rostou S vyššími příjmy a ziskem doporučujeme porovnat, zda vám podnikání jako OSVČ stále vyhovuje. Neexistuje přitom jedna hranice obratu, od které se právnická osoba automaticky vyplatí. Rozhoduje především váš zisk, náklady, způsob využití vydělaných…
celý článek...
Jak na zdanění darů, přijaté dětmi? Pokud celková hodnota darů nepřesáhne 5 000 000 Kč, nevzniká Vám povinnost dary oznamovat finančnímu úřadu. Legislativní důvody zcela osvobozují příjmy od daně z příjmů. Níže uvádíme konkrétní přehled a zákonné podmínky: Právní rámec a osvobození od daně Dříve známou „darovací daň“ stát zrušil a dnes posuzuje dary jako bezúplatný příjem. Český zákon o daních z příjmů obsahuje speciální ochranná ustanovení pro lidi ve…
celý článek...