Ceník
Vážení klienti, ceník za účetní a daňové služby kalkulujeme dle počtu dokladů, jednotlivých úkonů.
Po krátké konzultaci Vám zpracujeme cenovou nabídku našich služeb přesně na míru.
Pro vytvoření cenové nabídky potřebujeme znát:
- počet vydaných a přijatých faktur,
- počet hotovostních plateb a položek v bance,
- počet zaměstnanců.
Informace o Vaší firmě:
- zda jste fyzická či právnická osoba (s. r. o.),
- zda jste plátce DPH (měsíční či kvartální zdaňovací období),
- používáte firemní vozidla,
- způsob předávání dat (exportem z Vašeho e-shopu, export bankovních výpisů…).
Zavolejte, či napište e-mail předem, pokud máte zájem nabídku těchto služeb nezávazně projednat osobně. V případě Vašeho zájmu se Vám budeme rádi věnovat.
Než začneme pro Vás pracovat, osobně probereme způsob spolupráce, dodávání dokladů, mzdových pokladů. Naši klienti využívají možnosti doručení svých dokladů emailem, poštou, osobně, nebo do poštovní schránky. Po skončení účetního období a podání veškerých přiznání si pak jen převezmete archivní krabici s doklady.
Naši klienti mají možnost vystavovat své faktury v programu mPOHODA. Který je jednoduchý.
V rámci zpracování dokladů, informujeme klienty o nedodaných dokladech, neidentifikovaných platbách v bance.
Pracujeme na tom, aby všechny náklady, které zaplatíte, byly zaúčtovány, dle platných zákonů v daňových nákladech.
Takto uspoříte nejen na platbách daní ale u fyzických osob také na sociálním a zdravotním pojistném.
Naše společnost využívá služeb daňového poradce. Termín pro podání i úhradu daní a pojistného na sociální a zdravotní je tedy pro naše klienty poslední červnový den následujícího roku.
Pro Vaši orientaci odkaz na Ceník účetních a daňových služeb, účetnictví, daňové evidence, daňového poradenství, zpracování mezd.
Aktualizováno: 23. 07. 2021