Výpisy z bankovního účtu
Výpisy z bankovního účtu. Pro zpracování Vašeho účetnictví potřebujeme výpisy z Vašeho bankovního účtu.
Bankovní výpisy již nemusí být zasílány poštou, pro zaúčtování dostačují standardní měsíční bankovní výpisy generované ve formátu *.pdf.
Pro jejich získání uvádíme postup u vybraných bank – Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, PayU, Raiffeisen bank.
Pokud používáte Českou spořitelnu níže uvádíme postup,
kde si generování těchto výpisů nastavíte. Po přihlášení do business24 v pravém horním rohu přes ikonu klíče.
Poté v levém menu – Výpisy – Textové výpisy – Forma doručení výpisu= elektronicky, Frekvence generování výpisu = Měsíčně.
Další nastavení pro elektronické výpisy – Výpisy – Datové výpisy – Generovat datový výpis = Měsíčně, Odeslat.
Každý měsíc po přihlášení do www.business24.cz na záložce Účty – Historie – Výpisy z účtu –
- Elektronické výpisy = kliknete na ikonu PDF, který si vytisknete. Zkontrolujte si bankovní výpis, zda nám dodáváte všechny doklady k úhradám. Tento vytištěný výpis nám dodejte spolu s ostatními doklady.
- Datové výpisy = kliknete na ikonu šipky, Uložený výpis nám prosím přiložte k emailu.
- za každý měsíc, tedy dodávejte dva výpisy, elektronický (zaslaný emailem) a tištěný.
Pokud používáte Fio banku postupujte takto.
Generované výpisy bankou v PDF formátu lze stáhnout takto:
- v internetové bankovnictví Internetbanking v horní nabídce – nastavení. V levém menu API si nastavíte možnost načítat výpisy. Výpis si projděte, zda nám dodáváte všechny doklady k úhradám a prosím doručte vytištěný výpis spolu s ostatními doklady.
- V horní liště přehledy – výpisy pak stáhněte výpis ve formátu pdf. Vytiskněte. Výpis si projděte, zda nám dodáváte všechny doklady k úhradám a prosím doručte vytištěný výpis spolu s ostatními doklady.
Pokud používáte ČSOB postupujte takto.
Po přihlášení do ČSOB CEB v levém menu si prosím zvolte: Účty – Výpisy a avíza –
- Datové výpisy. Označte požadovaný výpis – Stáhnout vybrané – Stáhnout – Uložit. Uložený výpis nám prosím přiložte k emailu,
- Výpisy. Označte požadovaný výpis – Stáhnout vybrané – Stáhnout – Uložit. Vytisknout. Výpis si projděte, zda nám dodáváte všechny doklady k úhradám a prosím doručte spolu s ostatními doklady.
- za každý měsíc, tedy dodávejte dva výpisy, elektronický a tištěný.
Pokud používáte Komerční banku postupujte takto.
Generované výpisy bankou v PDF formátu lze stáhnout takto:
- v internetové bankovnictví Moje banka v horní nabídce. Vytiskněte. Výpis si projděte, zda nám dodáváte všechny doklady k úhradám a prosím doručte vytištěný výpis spolu s ostatními doklady.
- V aplikaci Moje banka Business lze stahovat výpisy v nabídce. Vytiskněte. Výpis si projděte, zda nám dodáváte všechny doklady k úhradám a prosím doručte vytištěný výpis spolu s ostatními doklady.
- Výpisy ve formátu Kompatibilní média (.GPC) lze stahovat v aplikaci Moje banka Business v nabídce. Uložený výpis nám prosím přiložte k emailu.
V aplikaci Moje banka výpisy v účetním formátu stahovat nelze a proto pokud účty fyzických osob nemají individuálně nastavený přístup do aplikace Moje banka Business, nelze k nim tento typ výpisu získat.
Za každý měsíc, tedy dodávejte dva výpisy, elektronický a tištěný.
Pokud používáte PayU níže uvádíme postup,
kde si generování těchto výpisů nastavíte. Po přihlášení do payu a Přihlášení do PayU účtu si zvolte: Výpisy DPF/CSV/ABO – Nový periodický výpis – Frekvence = každý měsíc, Každý = poslední den v měsíci, Formát souboru = pdf, šablona = výpis.
Každý měsíc, přijde na Váš email výpis ve formátu *.pdf, který si vytisknete a předáte nám jej s doklady za daný měsíc.
Pokud používáte Raiffeisenbank postupujte takto.
Po přihlášení do Raiffeisenbank v horní liště si vyberte konkrétní bankovní účet, klikněte na tento účet. V levém menu – výpisy – přehled výpisů, zaškrtněte si požadovaný výpis – dole na stránce potvrdit – exportovat. Vyberte formát:
- ABO (ediční formát) bez AV pole s názvem protistrany – potvrdit. Uložený výpis nám prosím přiložte k emailu,
- PDF – potvrdit. Vytisknout. Výpis si projděte, zda nám dodáváte všechny doklady k úhradám a prosím doručte spolu s ostatními doklady,
- za každý měsíc, tedy dodávejte dva výpisy, elektronický a tištěný.
V případě nejasností se neváhejte obrátit na Business linku 841 164 164.
Publikováno: 27. 5. 2015, aktualizováno: 14.5.2019